100:e inlägget!

Ja som titeln säger är detta det 100:e inlägget :)

Usch vilken seg dag det har vart idag, men det är alltid Juldagen, nu längtar jag till nyår!!!
Kan inte vänta på att få börja ännu ett nytt år!
Alltså, vad hade jag gjort om det inte hade funnits en helvild nyårskonferens i Jönköping med? Jag har liksom firat nyår på konferenser och möten i stort sett HELA mitt liv! Skulle aldrig klara av att tänka tanken att sitta hemma i soffan och räkna ner, på konferenser får man ett LÅÅÅÅNGT möte, massa lovsång och en stor klocka mitt på väggen som räknar ner och sedan när klockan slår 00.00 små fyrverkerier inomhus, sen blir det typ CRAZYDANCE xD
Låter inte det hur bra som helst?! Oh yes, enligt mig gör det det ;)

Nu ska jag gå och kolla på Narnia som är på tv:n ;) gillar den :D
Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0