Movies...

Vissa har säkert fattat att jag älskar filmer, så, nu var det längesen jag skrev ett inlägg om någon/några filmer (förutom new moon eller Twilight) men nu har jag tänkt skriva om två filmer (vissa lite äldre än de andra :P)

1. Allt för min syster (2009)

En film om en ung tjej som är skapad med samma gener som sin syster för att kunna rädda henne från leukemi,
En dag vill tjejen inte längre donera allt till sin syster och stämmer sin mamma för att hon inte får ha sin kropp i fred. Skådespelare: Abigail Breslin och Cameron Diaz.
Filmen kommer ut på DVD 10 februari 2010.

2. Fantomen på operan (2004)

Legenden om det berömda "operaspöket" som har talat till unga Christine och lärt henne sjunga, helt plötsligt visar han sig som han aldrig gjort innan och försöker vinna kampen mot Raol som gärna också vill gifta sig med Christine.
Denna filmen har ett väldigt bra soundtrack, likt ingen annan film. Skådespelare: Gerard Butler och Emmy Rossum.

jag har förresten ett tips till New Moon-fans, boka filmen på CDON så får man den för 149 :D
ska iallafall jag göra någon dag ;)

Goodbye for now


Kommentarer
Postat av: joy

Allt för min syster var jobbig att se, men väldigt väldigt bra och tänkvärd.



Fantomen på operan har så mysig musik. Den är riktigt skön!

2009-12-07 @ 22:21:39
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0