En helt vanlig julafton

Ja som titeln säger, detta har varit en VÄLDIGT vanlig julafton, förutom att jag hade feber och höll på spy av för mycket mat (tro mig det har aldrig hänt innan :P)
En annan sak som var ovanligt var att jag kollade aktivt på HELA Kalle Anka, innan har jag bara suttit och härmat replikerna och kommenterat om varför dom inte fixar nåt nytt, men nu idag kände jag bara: ÅH Disney! Det är verkligen magiska filmer dom har!
Haha har fått nån speciell kärlek speciellt till gamla Disney-filmer ;)

Men nu sitter jag här och lyssnar på Taylor Swift, sköööön musik!!
Åh hon är helt WOW! Efter Miley på listan med Disney-stjärnor kommer nog Taylor,
jag kan just nu inte sluta lyssna på Love Story!


ÄLSKAR DEN!!
Nu måste jag dra,
hoppas alla har haft en bra dag :)
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0