En speciell julhälsning från grabbarna <3 ;)

Okej, vet att det är 24 dagar kvar men kan inte motstå att lägga upp denna väldigt udda julhälsningen ifrån McFly..
eller okej det är en musikvideo till låten Do Ya... (titta på egen risk! Dom har faktiskt en varning i början!)



Dessa killar är lite annorlunda, så är det bara :P imorgon kanske jag lägger upp nåt med Green Day om jag hittar nåt :)

Så.. vad ska jag mer skriva då?
Känner mig inte överhuvudtaget frisk idag, tror jag har feber :S
Ska vila lite mer sen och kolla på lite film eller nåt..

Men nu orkar jag inte skriva om att jag är sjuk längre!
Nu ska jag skriva om nåt ni aldrig sett på min blogg innan (jo då det har ni ett antal ggr :P)
Jag vill åka till LONDON!! Det anade ni väl inte? ;)
Nej men seriöst! Jag SKA åka till London i sommar, vare sig nån hänger med eller inte.
Klarar inte av att tänka på hur mycket vi missade förra gången :S
Var liksom bara där i fyra dagar och sista dagen när vi skulle till Madame Tussaude tappade mamma sin plånbok :( men så ska det inte bli denna gången så det så!
Och när jag åker till London nästa gång ska jag se till att vara där en söndag så jag kan åka till Hillsong :*
och hinna med Madame Tussaude och vara där fler dagar ;)

Men nu måste jag dra
Ha det bäst!
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0