H3Y, 1'M A N3RD

He110, 1'm a N3RD BUT N0T AS MY BR0TH3R, H3 W0N A PR1CE, 1000 T0 A M1SS10N-TR1P, H3 SA1D THAT H3 WANT T0 G0 T0 1ND1A, 1 TH1NK THAT 1T'S R3ALLY C00L!

Haha okej, bästa sättet jag kunde få fram det på!
Detta var nog seriöst den skönaste julfesten jag varit med om!
Måste få in bilder så fort det bara går!! Alla var verkligen nördiga xD

Nu fick jag en idé, ska skriva en lista från mitt eget perspektiv vad som har hänt 2009 :D

Årets konferens: YOUTH 09!!!!!!
Årets band: Green Day
Årets nykomling bland favoriterna: Samma som ovanför
Årets film: Twilight
Årets biofilm: New Moon
Årets mest omtalade svensk: Anna Anka
Årets svenska händelse: Victoria förlovade sig och SAAB kraschade
Årets ungdomsarbete: AtHeart
Årets nyfunna vänner: Gabriella, Joy +en stor del av resten av kyrkan
Årets låt: Holiday- Green Day eller Welcome to paradise
Årets resa: LONDON!!!
Årets upplevelse: Samma som ovanför+ Green Day-konserten
Årets sämsta biofilm: Brüno, höll på spy!!
Årets bästa bok: Twilight, New Moon, Eclipse & Breaking Dawn
Årets jobbigaste bok: Pojken som kallades det
Årets TV-program: The Simpsons och Hannah Montana xD
Årets Disney-film: Hannah Montana: The movie of course :D
Årets BFF: Jennifer Karlsson <3 kommer alltid att vara det!
Årets HERO: JESUS CHRIST!!! Har alltid vart och kommer alltid att vara! <3

Haha okej, dom flesta grejerna var faktiskt positiva här :) kan inte komma på så mycket dåligt och det är ju bara bra :) Halleluja, Jesus is alive!
Nu ska jag gå och läsa en bok :)
Goodbye for now dudes :D

Kommentarer
Postat av: joy

Kram!!

2009-12-21 @ 01:56:16
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0