hey dudes...

alltså, seriöst vad skönt! Behöver bara redovisa inför 4 personer i min klass,
kommer ju bli mycket lättare!
Nu har jag iallafall slutat och sitter här och segar mig..
haha förresten har jag börjat läsa "Om jag kunde drömma" för andra gången, kommer nog läsa böckerna ett antal gånger till och på engelska sen med :)
Jag vet, jag är lite crazy men jag kan faktiskt inte sluta älska böckerna och filmerna!
Längtar som en GALNING till 30 juni! Har redan bokat in datumet för att gå på bio då och se Eclipse, vare sig jag får gå ensam eller inte, jag måste bara se den så fort den kommer! ;)
Men vad irriterad jag blir att det inte är samma som spelar Victoria i Eclipse! Tycker hon som har spelat hittills är så bra ändå!

Aja, måste dra, kommer tillbaks om några timmar

Have a nice afternoon dudes :D
Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: joy

Skönt att inte redovisa inför så många!

2009-12-09 @ 22:28:05
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0