okej okej...

Ska skärpa mig, det förra inlägget var bara depp, orkar inte vara sån!
Alla människor har sina deppdagar men jag orkar inte ens vara deppig några timmar,
hjälpte att kolla på Disney Channel, lyssna på Green Day/McFly och läsa Om jag kunde drömma,
det funkade konstigt nog med allt samtidigt :P synd att det inte funkade med läxor bara :O
skulle göra det lite roligare att kunna se Hannah Montana samtidigt som man läser om kroppens temperaturer och miljö.

Sätter på dennna underbara låt som jag inte hört på EVIGHETER



Åh! Nu har jag kommit på mitt eget personliga ultimata lyckopiller när jag är deppig :)
5 bokstäver, MCFLY!!!
Och en till sak som gör mig glad :D på fredag är det nördfest på livets ord, kom dit!
Funderar på att klä ut mig till en plugghäst och ta dom tjockaste böckerna jag har :P
Men nu måste jag dra,
ha det bra :D
God bless you <3
Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :))

2009-12-16 @ 15:30:03
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: joy

jobbigt att bära runt på böckerna bara..

fast det gör du ju iofs vanligtvis ändå ;)

haha...

ses på fredag!!

2009-12-16 @ 22:18:38
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0