Rekord!

I fredags/lördags natt när jag skrev det inlägget om alkohol hade jag 16 eller 17 unika besökare och 39 sidvisningar :O för mig är det typ hur mycket som helst för jag brukar oftast ha typ runt 7 unika beökare och 15 sidvisningar ;)

Men seriöst, nu tänker jag igen på hur jag ska klara skolan, vet att jag inte borde tänka så men det går inte att undgå dom tankarna, har liksom 4 eller 5 omprov jag måste göra innan vecka 52, dessutom har jag 3 arbeten jag ska göra klart, det värsta jag vet är liksom att stå inför hela klassen och snacka, kommer bli jobbigast med en uppgift jag har om att vara barn till en missbrukare... kommer inte klara det känns det som!
Alltså en sak och skriva en massa men att berätta all skit man har varit med om för min klass som jag knappt känner känns inte så speciellt kul.
Just nu känns skolan bara som ett enda stort hopplöst fall som är helt fel.
Jag vet att jag går rätt linje och sånt men klassen, it doesn't work!
Saknar faktiskt klassen jag hade på Bäckadal, visst det fanns idioter där med men det gick iallafall snacka med dom.
Alltså tänk också i trean när jag ska ha projektarbete :S kommer ju antagligen jobba ensam då...

Please God help me!!

Nej nu ska jag försöka sluta deppa för den där eländiga skolan...

Nu sitter jag iallafall här framför datorn och lyssnar på Taylor Swift,
gör mig iallafall lite gladare :)
Kolla denna videon:



Haha älskar videon, lite så där hämtat ur en Hilary Duff-film (men Taylor är bättre ;))
Kalla mig nörd eller barnslig eller vad du vill men jag älskar dagens DC-stjärnor! (du har nog fattat det om du läst min blogg innan :P)
Haha tur att jag inte är ensam om det iallafall i min ålder och uppåt :P
Men tänk efter, är det inte bättre att se på Hannah Montana, Magi på Waverly Place och Zack & Cody än att sitta och titta på filmer där de bara skjuter ihjäl varandra?
Okej visst, jag kan titta på Prison Break som är lite åt det hållet, men den har iallafall en intressant handling (+Wentworth Miller!!! :P) men vad jag försöker säga är att det är nog bättre att kolla på lite barnsliga serier som är så oskyldiga dom bara kan bli, iallafall för mig.
Dessutom är minst 40% av DC-stjärnorna kristna! Miley, Joe, Nick och Kevin är några exempel..

Haha nu ska jag sluta tjata om det :P
Ha en bra dag! Kanske skriver nåt ikväll om jag inte drar till mormor,
men annars skriver jag imorgon...
Se det blev inte så oseriöst som jag trodde, bara det sista men orka vara allvarlig i sin blogg hela tiden..

Haha Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

Jag älskar den videon med, kollat på den flera gånger idag!...



Det kommer gå bra när du pratar, du behöver göra det, för din skull och för andras!

Jag tror på dig!!

2009-12-07 @ 22:20:20
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0