Skolan snart slut...

Ja och jag har alldeles för mycket arbeten och prov att lämna in :S jag lovar att nästa termin ska jag tänka mer på skolan... Jag vet att jag har låtit så hela tiden den senaste tiden, men jag MÅSTE skärpa mig på allvar..
Idag höll jag på med mitt arbete om hur det är att vara barn till en missbrukare............
Sjukt irriterande arbete ibland, men nästa vecka slipper jag!
Nu sitter jag och försöker hitta vart man tar bort sig från crossnet men hittar inget :S
Längtar tills Footsteps kommer igång... (ett projekt som Gabriella och jag har :) som en ny hemsida för kristna ungdomar :D)

Nu måste jag dra.. ska till min kära mormor :)
Goodbye for now <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0