thanks a lot!

Känns just nu som att jag går i skolan i onödan! rektorn och specialläraren (:@) tycker ärligt talat att det skulle vara bäst att jag gick om ett år.
Jag VÄGRAR! Jag sa att jag inte ville ta studenten samma dag som Victor men det struntade dom i, dom sa bara: Tänk nu på vad som är bäst för dig och inte bry dig om din brors student.
Jag orkar inte höra allt skit igen! Jag har faktiskt lärt mig hur mycket som helst! Mer än i ettan.
Har nästan lust att skrika till rektorn och specialläraren att Gud kan hjälpa mig, men kom sen på att jag inte längre går på en kristen skola...
Aja, får väl börja råplugga nu även om det inte skulle hjälpa, men nu ska jag tänka att Jesus kan hjälpa mig!
Fick ett så fint sms av Esther innan och har fått världens stöd av Jennifer och med Gud vid min sida kommer allt bli bra!!!
AMEN

Nu när jag har surat klart kan jag ju skriva nåt roligt ;)
Världens sjukaste Luciatåg var det i skolan idag, Lucia var äcklad av killar för att dom var så snuskiga och bara visade upp sig hela tiden och sen var det en kille som friade till henne och hon svarade nej och killen blev jätteledsen och gick till kejsaren och ville att Lucia skulle dö, så dom sprang efter Lucia och sen dog hon.
Lucia och friaren spelades av två killar från Ny Generation-gruppen ;)
Väldigt speciellt som ni kanske förstår xD

Aja nu ska jag dra!
Have a nice day :)
Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför tycker dom att du ska gå om?

Det är ju helt och hållet ditt val ju!! och inte kul att ta studenten samma år som ett syskon. Då får ni dela på all uppmärksamheten på studenten vilket kanske inte är så kul.

Kämpa på och visa att du klarar av att ta studenten det år som du ska!

Du kommer att klara det, det är jag säker på<3

2009-12-11 @ 15:53:05
URL: http://nuoriaiti.blogg.se/
Postat av: joy

Helt sjukt skumt det luciatåget!!



Som jag sa i kyrkan. Kämpa på med skolan.

Gör det du behöver. Så ber vi tillsammans att Gud ska ge dig kraft att klara av det!!



KRAM

2009-12-12 @ 00:14:28
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0