Trött!!

Nu är jag fruktansvärt trött på ord som självmord, psykiatri, prov, endokrina organ, bukspottkörtel, diabetes, plugg, omprov, IG, kommer-inte-klara-kurserna, gå om tvåan, specialläraren, rektorn, psykologi, barn-till-missbrukare, habiliteringen, studiebidrag, omöjligt.
Jag känner mig totalt sänkt av lärarna just nu, jag tänkte att nu ska jag minsann bevisa att jag kan göra det här, ta två prov imorgon på eftermiddagen efter varandra. Jag får gärna öra det för lärarna, det är bara bra men det dom ändå signalerar är hopplöshet! Jag önskar att alla lärarna var som Stefan, vår samhällskunskapslärare, han förstår att man försöker och kan ge beröm även om man har misslyckats totalt, ska snacka med honom imorgon och se vad jag kan göra åt samhällskunskapen, se om det går att få något slags hopp.
Specialläraren förstod inte varför det var så jobbigt med arbetet i Social omsorg, hon tycker bara att jag är trög i huvudet och måste ha mer tid på alla arbeten men det stämmer inte, om hon läste mitt arbete skulle hon bara leta efter fel, inte bry sig om vad själva uppsatsen handlar om.
Blä, känner mig helt lost, saknar Bäckadalklassen och saknar ärligt talat skolan också(!) Dom tyckte inte att jag skulle gå om även om jag hade IG i servering, "Erik Dahlbergsgymnasiet, möjligheternas skola" haha vilket skämt!

På torsdag ska vi ha prov på affektiva störningar, självmord och PTSD i psykiatri, om jag får IG på det vet jag inte vad jag gör, det är liksom något som har förföljt mig hela tiden vi har snackat om det på lektionerna.

Aja, skriver nåt senare, kanske lite gladare.
Måste läsa om kroppens inre miljö,
Goddbye for now

Kommentarer
Postat av: joy

hmm. jobbigt.

plugga och kämpa på.

ska be att det löser sig med provet!

kram

2009-12-15 @ 20:19:41
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0