Väckelsemöte i Habo!!!

Alltså som rubriken säger... Igår var jag med Gabriella på ett möte i Habo, det började som ett helt vanligt ungdomsmöte (dvs. massa flum och snack :P) men sedan blev det jätteseriöst under lovsången...
Jag har ärligt talat aldrig varit med om att den Helige Ande har visat sig så tydligt, vissa som läser detta nu kanske tänker: "Men hallå, du är med i LIVETS ORD!!! Där händer det grejer!"
Men till lilla pyttelilla Habo kom den Helige Ande som jag aldrig har upplevt det förr!
Trodde ärligt talat det skulle vara lite halvdött som vissa frikyrkor till och med kan vara, men jag säger bara WOW!
Det var verkligen obeskrivligt! Fick mig att tänka på en liten del i en bibelvers:

"Men ni skall få kraft när den heliga anden kommer över er, och ni skall vittna om mig"- Apg 1:8

Jag skulle tänka mig att åka dit igen, synd bara att det är så sent man kommer hem då, men får väl åka sista tåget hem nästa gång, men jag vill iallafall dit igen!!!
Sköna människor lärde man känna också, härligt det :D

Nej nu ser jag på klockan att jag måste dra! Ska till min älskade kyrka ikväll <3
Om du hinner läsa detta, KOM DIT FÖR SJUTTON!!
Klockan 20.00 på Gråbogatan 1 i Huskvarna,
om du inte vet hur du tar dig dit, åk buss nr 1 från Juneporten kl. 19.35 och byt till 13 vid Elmia,
sedan går du av hållplatsen efter en Pizzeria i ett gult hus, hållplatsen heter Häradsvägen om det är en ny buss..
Sedan ser du ett stort kors som lyser, då vet du vart du ska.
Pris för att åka med bussen: 15 kr/skolungdom, 20 kr/ungdom och 25 kr/vuxen...

Nu har jag babblat iväg min tid med att försöka få dit JUST DIG också...

Goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0