Yeah... plugg

Nu sitter jag här och pluggar ihjäl mig för en redovisning jag ska ha imorgon om tvångssyndrom,
jag vet, jag borde ha övat tidigare istället för att sitta och vara inne på facebook.
Men men, får hoppas det går bra och att jag inte blandar ihop det med proven jag ska ha i Psykologi imorgon.
Usch sen är det arbetet i Social omsorg som jag absolut inte gillar, ska vara inne på torsdag och sen två omprov nästa vecka, jippie!
Helt plötsligt blev det bara så mycket :O
Iförsig, skulle nog vart bra om jag hade gjort det när jag skulle istället.

Kanske denna låten kan få mig att må lite bättre :)




Just remember to smile smile smile!!!

Nu ska jag sova,
god natt och wish me good luck med allt imorgon!
Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

bättre att plugga än att sitta på facebook, men roligare med facebook. ;)

2009-12-09 @ 00:01:55
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0