AtHeart <3

Jag måste bara skriva att vi har världens bästa ungdomsarbete i våran kyrka!!! Hade det inte vart för det hade jag inte träffat så många underbara människor <3 :) t.ex. Gabriella, Joy, Esther, Charlotte och många många fler!
Jag har vart med i kyrkan sen 2006 och ungdomsarbetet har ALDRIG varit så grymt bra som det är nu och nu efter Youth kommer det bara bli bättre och bättre, jag har faktiskt aldrig varit med om en sån gemenskap som vi har här...

KOM DIT PÅ FREDAG VET JAG :D (gratis fika för nya hehe :P) klockan 20.00

God bless you och kom gärna dit om du bor i JKPG eller HUskvarna eller närheten :)


Kommentarer
Postat av: joy

Atheart är verkligen underbart!

Jag är så glad att jag hittat dit!!

2009-11-03 @ 19:38:27
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0