Du kan lyckas!!!

Posten kom nyss och där var ett paket ifrån Livets Ord, jag lovar jag förväntade mig inte detta brevet för jag trodde vi hade gått ur klubben för jättelängesen.. men iallafall så kom en skiva och när jag såg vilka låtar som var med blev jag jätteglad :D typ låtar från Högtryck-skivan dvs. t.ex. WWJD, Du kan lyckas, Grå Sardiner och Bergssången!!! Det var liksom dom låtarna jag verkligen ÄLSKADE när jag var liten :D

Bara för det hade jag tänkt lägga upp texten till Du Kan lyckas ;) tycker den är så HÄRLIG!!

Whoawhoawhoa
Du kan lyckas idag, whoawhoawhoo
Ingenting är omöjligt för dig!
Du kan lyckas idag, whoawhoawhoo
För Jesus har lovat att vara med digx2

Om du lyssnar på Jesus,
lär du dig hur du lyckas i livet
Om du lyder din Herre,
visar han dig hur du kan lyckas med allt
Allting är möjligt för den som tror
Så lyssna noga, lyssna nog nu!
På hans ord

Du kan lyckas idag, whoawhoawhoo
Ingenting är omöjligt för dig!
Du kan lyckas idag, whoawhoawhoo
För Jesus har lovat att vara med dig

Det spelar faktiskt ingen roll
om det du ska göra verkar helt omöjligt
Du kan lyckas iallafall
för Gud är med dig!




Härliga minnen det där <3
Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahah, ååhhh, de där väcker minnen!!! :)

2009-11-19 @ 21:20:30
URL: http://misspopp.blogspot.com
Postat av: Joy

Har aldrig hört de låtarna, men vad underbart det är med goa barndomsminnen..

Ses vi imorgon i kyrkan?



Kram

2009-11-20 @ 00:17:42
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0