halleluja!!!

Jag är så där superglad nu för två anledningar xD
Jag ska till habiliteringen imorgon så jag slipper skolan och sen på kvällen imorgon ska jag till kyrkan igen :D
och sen på lördag ska jag hjälpa till på Lördagskul och sen ska jag på Lörda' Live med Gabriella och hennes kompis :D

Alltså jag måste bara skriva ner några green day-texter som är översatta med Google Translate.. så kul tycker jag xD :P

KING FOR A DAY

Började vid 4 års ålder.
Min mor gick till mataffären.
Gick smyga genom hennes sovrumsdörren för att hitta något i storlek 4.

Socker och kryddor och allt trevligt var inte gjort för bara flickor.
GI Joe i Strumpbyxor gör plats för den enda.

Kung för en dag, prinsessa av gryningen.
Kung för en dag i en läderrem.
Kung för en dag, prinsessa av gryningen.
Just wait 'til alla killar får en last på mig.

Min pappa slog mig i terapi.
Han tror att jag inte är en riktig karl.
Vem sätter dra i drag queen.
Slå inte det förrän du provat

WELCOME TO PARADISE

Kära mor
Kan du höra mig gnälla?
Det har gått tre hela veckor
Eftersom att jag har lämnat ditt hem
Denna plötsliga rädsla har lämnat mig darrande
För nu verkar det som om jag är här ute på min egen
Och jag känner mig så ensam

Uppmärksamma knäckt gatorna
Och skingrade
Vissa kallar det slummen
Vissa kallar det trevligt
Jag vill ta dig igenom
ett ödeland jag vilja kalla
mitt hem
Welcome To Paradise

Ett skott ljuder vid stationen
Annan urchin snaps och vänster död på sin egen
Det får mig att undra varför jag är fortfarande här
Av någon underlig anledning är det nu
Feeling like my home
Och jag har aldrig I'm gonna go

Uppmärksamma knäckt gatorna
Och skingrade
Vissa kallar det slumområden
Vissa kallar det trevligt
Jag vill ta dig igenom
ett ödeland jag vilja kalla
mitt hem
Welcome To Paradise

Kära mor
Kan du höra mig skratta
Det har varit sex hela månader sedan
Eftersom att jag har lämnat ditt hem
Det får mig att undra varför jag är fortfarande här
Av någon underlig anledning är det nu
Feeling like my home
Och jag har aldrig I'm gonna go

Uppmärksamma knäckt gatorna
Och skingrade
Vissa kallar det slummen
Vissa kallar det trevligt
Jag vill ta dig igenom
ett ödeland jag vilja kalla
mitt hem
Welcome To Paradise



OBS! Dessa texter är väldigt sarkastiska så de har absolut INGEN mening :P


Nu ska jag gå och se nån gammal Disney-film

God bless you people <3
Goodbye for now


Kommentarer
Postat av: joy

2009-11-05 @ 21:57:09
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: joy

oops.. råkade trycka på enter innan jag skrivit ngt.



jag vet inte hur texterna går på engelska, men de var ganska roliga på svenska iaf! ;)

2009-11-05 @ 21:57:56
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0