hello...

Känns som att jag har vart väldigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna :P
men jag har iförsig haft en del att göra, har vart i Kungsporten hela helgen till exempel,
GO! var det där :) nu när jag har fått så mycket om Ny Generation måste jag leta efter gruppen på ED (eftersom dom inte syns överhuvudtaget) men jag funderar på att fråga rektorn imorgon vart dom finns ;)
Helgen var annars väldigt bra :) Joakim Lundqvist predikade på lördagkvällen :D
Igår var jag hos Gabriella och snackade om vårt "lilla" (megastora) projekt, om du vill veta vad det är så får du faktiskt komma till Livets Ord den 27e på vårt STORMÖTE så berättar vi! (annars får ni veta om några år eller så kanske ;))
Nu sitter jag och lyssnar på mitt favoritband (om ni har läst min blogg innan så vet ni med all säkerhet vilka det är) men iallafall så lyssnar jag på Murder City och det är ingen speciellt destruktiv låt som det kanske låter som på titeln, den har typ ingen mening alls som många andra av deras låtar. Men några jag ändå vägrar att lyssna på är East Jesus Nowhere och Jesus of Surburbia (deras sämsta låtar då)

Kolla Viva La Gloria här nedanför :)



Nu ska jag sticka och lämna in en film jag hyrde igår, typ "Lost in Austen" haha så galen film :P
rekommenderas för "stolthet & fördom"-fans

God Bless you people <3
Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0