Ja du...

Kollade imorse när biljetterna till New Moon hade kommit ut.. kan  bara visa hur det såg ut :O


Haha säger bara en sak.. tur att jag slutar klockan 12 den dagen.. då hinner jag ju både bio och kyrkan :)
fast jag kommer se den fler gånger.. har lovat min moster och nästan tvingat henne på att se Twilight så vi kan se fortsättningen :P sen kommer jag väl se den med nån kompis :) (chansar på att den är så bra att jag vill se den så många ggr :P)

Förresten.. måste bara skriva en sak.. jag märker på min "kompis" hur viktigt det är att vara frälst..
hon verkar vara i en depression just nu och det påverkar verkligen oss också för det går ut över fel personer.
Önskar bara att hon kunde möta Gud... hon skulle må så bra då.

God Bless you people <3
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0