jaaa...

Alltså idag känner jag mig inte frisk... känns som att jag har feber!
Vill verkligen inte vara sjuk för jag vill gå på cellgruppen imorgon och träffa skönaste Gabriella och Esther <3
Nu sitter dom andra och gapskrattar framför Family Guy.. har aldrig fattat det där programmet riktigt, jag är mer på Simpsons-sidan ;) jag älskar Ralph och hans tröga repliker, så söt är han :) men i Family Guy är den allra trögaste och stördaste knäppskallen Stewie..

Nog talat om Family Guy :P
Nu ska jag gå och vila mig lite och läsa nåt ord i Handbok för livet (världens BÄSTA översättning på Bibeln :))

God bless you people <3
Goodbye for now!


Kommentarer
Postat av: joy

Hoppas att du mår bättre!

Ska be för dig.

Hoppas du haft en fin kväll!

Kram

2009-11-11 @ 22:31:01
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0