Mardröm :S

Seriöst inatt hade jag en mardröm om en man som först var jättetrevlig mot mig och Antonela, sen stack han iväg och kom tillbaka med en pistol och var på väg att skjuta, Antonela tyckte bara det var löjligt och bara försvann så när jag var ensam där med den mannen kunde jag inte göra annat än att springa och det var typ det min dröm var, att jag bara sprang ifrån en man med en pistol, sen kom han in i mitt rum och då sköt han plötsligt men inget hände och sen försvann han helt spårlöst och sen satte jag på TV:n och såg att han var en man med riktigt allvarliga psykiska problem.

Så efter denna drömmen MÅSTE jag få vara borta från psykiatrilektionerna minst denna vecka iallafall!
Annars kommer jag väl att drömma om ett självmord nästa gång och det skulle nästan vara värre!!
Nu har jag iallafall skrivit ett mail till Ann (läraren) så hoppas hon förstår...



Förresten igår var det ju Take Off i kyrkan med Stefan Salmonsson och alla andra ungdomsarbeten i Huskvarna :D
Det var awesome!!! Gillade att dom spelade tre av mina favoritlåtar :D Break free, Came to my rescue och Happy Day! Dessutom var det kul att fler från andra kyrkor i Huskvarna verkade gilla mötet :D

Jag och Gabriella var förresten uppe på scenen och blev intervjuade också ;) snackade om en grym idé vi har om en ny hemsida för kristna ungdomar.. Hoppas det lät bra, Joy kommenterade ju iallafall att hon var stolt över oss hehe :) ♥

Nu måste jag dra, ska till Willys och köpa godis känner jag!
Skriver senare igen :D

Ha det bra, God bless you :D
Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

Åh!

Godis!

Ja, jag är verkligen stolt över er!



Bra att du mailat läraren!



Jag drömmer mkt läskigt också, men försök be om Guds frid över dig när du drömmer. Att du inte ska drömma ngt läskigt.

Jag behöver också komma ihåg att göra det!!

2009-11-28 @ 17:52:32
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: joy

Jag ska kolla med Erika och Anna igen hur det blir med New Moon.

Annars hör jag av mig till dig!

Schysst att du stället upp!!



Kram

2009-11-28 @ 17:54:44
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0