McFly <3 <3

Alltså åååh vad jag älskar dessa fyra killar <3 Tom, Danny, Harry och Dougie!
Alltså, det går inte jämföra med t.ex. Jonas Brothers, visst jag gillar Jonas Brothers också men har aldrig känt en sån kärlek jag gör för mina älskade McFly <3 och nej inte för att dom är snygga (vilket dom självklart absolut är) men texterna till deras låtar, deras UNDERBARA brittiska dialekt och deras härliga röster som absolut inte är som alla andra!
Funderar på att skaffa mig några LIVE-dvd:er med McFly, t.ex. The greatest hits tour eller vad den heter, där är min absoluta favoritlåt med, fattar inte hur mycket jag älskar den!!!

Lyssna på låten och läs texten här!!!



Nån som förstår varför jag ÄLSKAR denna låten??
Tom Fletcher is the king <3
(and so is Danny Jones, Dougie Poynter and Harry Judd!)

Ååååh!! Nu när jag sitter här och skriver om just McFly inser jag att det är Dougies födelsedag idag!!!!
haha lite skumt xD
Men grattis på 22års-dagen en av världens bästa basister ♥

Förresten när jag ändå håller på tjatar om det där bandet.. så kan jag passa på att visa några bilder och en så sjukt fin video som får en att nästan gråta och förstå att dom är underbara människor och bryr sig om barn som antagligen inte kommer leva länge till <3







This is the end but baby don't you cry,
If this is the last song I'll ever play
Then I guess it's time to say
We thank you all! (lite bitar ur The Last song)

Med dessa McFly-ord säger jag som jag annars brukar säga...
Goodbye for now (We thank you all)

Kommentarer
Postat av: joy

Kan inte lyssna på låten nu.. är hemma hos en vän..

syns på fredag

puss och kram

2009-12-01 @ 12:00:52
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0