Mhm...

Skrev inget inlägg igår så jag får väl skriva idag då ;) men iallafall igår var jag i kyrkan på Adventsgudstjänst, Stefan var helt crazy xD Det var bara skönt det, har vart på andra adventsgudstjänster där man nästan har somnat..
Iallafall sen stack vi hem till Joy :D det var jättemysigt att komma hem till henne :) sen stack vi till julskyltningen som egentligen inte var nåt speciellt...
Och idag anmälde jag mig till Unite10+ att jag köpte en klänning att ha på nyår (ja JAG köpte en klänning, även om det verkar helt otroligt eftersom att jag sitter här nu framför datorn med slitna jeans och en Green Day-tröja) men iallafall, den påminde lite om Bellas balklänning i Twilight fast lite rockigare och fluffigare :)
tror jag lägger ut en bild på klänningen och en annan klänning så ni får gissa vilken av dom det är :P den kostade iallafall 199 kr och så ut att kosta minst 399 :O riktigt bra pris tycker jag :)

Idag fick jag förresten reda på att jag får ta ledigt imorgon och på torsdag från Psykiatrin, ska läsa på ett prov istället, känns jätteskönt!

Nu ska jag dra.. ha det bra :)
Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: joy

Kostade klänningen bara 199? Wow, vad bra!

Den var verkligen jättefin på dig!!



Skönt att du fick ledigt från psykiatrin alltså!!

2009-12-01 @ 11:35:16
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Men vaaaa, ska du ha klänning på nyår? :O Hemma elr på UNITE? :)



Kraaaaaaaaaaammmmm<3

2009-12-01 @ 19:57:10
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0