Önskar bara att...

Ja jag önskar att Green Day kunde ändra på några av sina texter, tycker det är jobbigt när man hittar en låt som är jätteskön och sen när man läser texten är det en text som bara driver med Gud.
Jag älskar melodin till Jesus of Surburbia men till och med titeln säger ju allt.
Jag tror eller vet rättare sagt att Billie, Mike och Tré skulle må mycket bättre om dom slutade med att driva så,
jag tänkte faktiskt på dom i fredags när Jonatan snackade om den där komikern som hade en show som hette Livets Ord..

Vissa tror väl att det är helt omöjligt att Green Day skulle sluta driva med Gud
Men om man bara ber kan ju vad som helst hända :)

God bless you people <3
Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: joy

Bön gör verkligen skillnad!

2009-11-09 @ 18:22:17
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0