Så ja...

Igår upptäckte jag en stor nackdel med att vara myndig!!
3 stod och "delade ut" sim-kort på a6 och jag tänkte att visst kunde man snacka med dom, jag kunde ju ändå snällt säga ifrån att jag inte vill och sen blir det inget mer med det (tänk på att detta var första (och sista) gången för mig som nån frågade). Iallafall stod hon där och försökte vara trevlig med sin mobil och sa: - jo men, nu är det så här att du får ju en gratis mobil på köpet, inte ett öre betalar du för den och blablabla..
Jag sa bara att jag "måste fundera" då sa hon: "vad ska du fundera över? Det är ju samma kostnad och du får en helt ny mobil!"
Sen frågade hon om jag hade leg och det hade jag ju inte (halleluja tänkte jag, nu slipper jag detta). Men då tog hon fram kontraktpappret och sa: Fyll i här så kommer vi med mobilen hem till dig ikväll så kan du visa ditt legitimation då!
Då försökte jag förklara att mamma skulle få damp på mig om jag kom hem och hade skrivit på ett kontrakt med 3 :P
då blev hon jättesur och sa: Men ring hem till din mamma om det är det du måste!
Sen sa jag att jag är nöjd med Telia och gärna vill ha det åtminstone några år till då tog hon tillbaka simkortet hon hade gett mig från början :P
  Haha nästa gång ska jag bara gå förbi och låtsas som att dom inte står där xD

Jaja nu ska jag inte sitta här och tjata om 3, ska ner till tvättstugan och sen träffa Gabriella :D och sen ska vi åka till Kungsporten där det är GO! med en av världens bästa pastorer där!! Joakim Lundqvist!!!! Kom dit 19.00!!

God bless you people <3
Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: joy

ja, de där mobilförsäljarna...

störiga..



men vi syns ikväll!

kram

2009-11-13 @ 15:54:29
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0