Sunday

Idag är det söndag och jag är inte i kyrkan men ska ju dit ikväll :)
Nu sitter jag och lyssnar på The heart never lies med McFly <3 inser att det var rätt längesen jag lyssnade på dom förutom igår då ;) när jag och Joy spelade upp McFly och massa Miley Cyrus på Gabriellas dator :P
det var en väldigt trevlig fest :) kul när Victor och Marcus skulle sjunga The start of something new (från HSM) på SingStar xD på SingStar var det väl dock jag och Joy som sjöng mest (för vi är såna som gillar Miley Cyrus och andra Disney-stjärnor) men det var kul xD
Idag har jag annars kollat klart på Twilight ♥
Nu ska jag gå och köpa nånting, typ en cola eller nåt ;)

Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: joy

Min vän. Jag börjar oroa mig litegrann för din colaförbrukning..

Jag får be så du inte dör av colaförgiftning! ;)



Det var trevligt igår!

Synd att du inte var i kyrkan, det var jättebra!

Syns ikväll!

Kram

2009-11-22 @ 15:52:17
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0