Svampbob fyrkant!

Idag har Svampbob gått hela dagen på MTV :D tycker det är iallafall en "vettig" serie jämfört med andra serier på MTV, då menar jag t.ex. Hogan knows best, Brooke knows best, The Hills m.fl.
Jag tycker han är cool Svampbob xD

Aja, nu sitter jag iallafall här, samtidigt som jag kollar på "Sonny with a chance" eller vad det nu heter :)
På tal om det programmet tycker jag verkligen att dom nya Disney-stjärnorna är MYCKET bättr än Vanessa Hudgens och Zac Efron! Nu är det Miley, Demi och Selena som gäller (du vet tjejer som inte beter sig som fjantar och sjunger en sorglig ballad för att killen dom är kära i plötsligt får ett jobberbjudande eller nåt så han inte har lika mycket tid för tjejen)
Men iallafall, coolast av alla är iallafall Miley!! Hon har liksom fötterna på jorden och ÄR faktiskt en bra skådespelare och sångerska, älskar hennes låtar och älskar Hannah Montana och tycker man kan göra det även om man är 18 år, nu börjar btw Hannah Montana på Disney Channel, måste kolla måste kolla :D

Jag har en stark känsla av att en viss person som är kommentator number one på min blogg kommer att kommentera detta inlägg ;) you probably know who you are ;)

Goodbye for now :D

Kommentarer
Postat av: Gabbi

ANGELICAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hon är en bortskämd fjortis bimbo som råkat bli något stort! :S



Men men, whatever :P

2009-11-28 @ 23:42:01
URL: http://misspopp.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Tjenare, Anne=D Jag håller helt med dig och speciellt det där med Miley. Hon ÄR en riktigt begåvad sångerska och skådis=) Hon har en sådan utstrålning som man blir så glad av.=)

2009-11-29 @ 17:59:15
URL: http://saffranskolansglitter.blogg.se/
Postat av: joy

Haha.. I know who I am ;)

Jo, Miley är riktigt bra. Seriös, står för sina värderingar m.m!

Selena Gomez är riktigt härlig också!!



Den enda jag gillar från HSM är hon som spelar Sharpay, glömt bort vad hon heter nu..

Men hon är också grym.

Skönt att se lite unga skådisar med värderingar!!

2009-12-01 @ 11:33:12
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0