yay :)

Ikväll är det Livets Ord som gäller :D
Kommer bli awesome!
Hoppas bara min huvudvärk kan försvinna så jag orkar med!
Får gå ut från datorn strax och lägga mig i sängen och vila tills klockan är halv 7
ska bara skriva klart detta inlägg och lägga in två GD-låtar i min iPod :P
Murdercity (inte så hemskt som det låter) och Peacemaker.

Förresten så köpte Victor (min lillebror) en iPhone igår.. idag kan han inte få på den, låter inte som en bra mobil :S ska nog inte satsa på den nästa gång jag köper en!


-g0ä.l´(haha Marley som skrev det sista xD)

God bless you people <3
Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Jag är inte ett Green Day fan. Men ärligt talat så imponerade dom!

2009-11-06 @ 18:11:49
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0