YOUTH!!!

Alltså detta var det grymmaste Youth någonsin!

Esther bad att jag skulle få slippa alla tankar i huvudet om allt som har hänt i mitt liv, jag känner ingenting nu!
Jag bara älskar Gud!!! Detta var något jag har tänkt på i flera månader och kunde ibland stänga in mig i mitt rum och bara tänka på det om och om igen tills jag mådde jättedåligt, men efter torsdag kväll känner jag bara för att se framåt vilket underbart liv jag kommer ha och det som har hänt har hänt och jag känner inget behov av att sitta i mitt rum och minnas och tycka synd om mig själv!
Tack gode Gud för att du fick mig att fatta det och fick mina tankar att försvinna! Jag har verkligen mött Gud denna veckan på riktigt!!! Han gav mig ett av dom viktigaste bönesvaren nånsin!

Just nu lyssnar jag på En mäktig våg med Ulf Christiansson, världens finaste låt!

Måste dra men GOD BLESS YOU PEOPLE :D


Kommentarer
Postat av: joy

Wow!

Ja Gud gör verkligen mäktiga under!!

Fantastiskt att få se framåt istället för bakåt!

Blir så glad av att höra detta!



Kram

2009-11-02 @ 17:30:03
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Yay, Gud är bäst!! :)

Glad för din skull sötnos!

Vi ses på fredag!!!



Obs, NÄSTA ÅR SOVER DU MED MIG I SOVSAL ;)



Gud välsigne dig!

Massa kramar!

2009-11-03 @ 13:54:31
URL: http://misspopp.blogspot.com
Postat av: Anne

Joy: Ja du det är väldigt skönt att få göra det, känner mig fri nu :D kramar



Gabbi: aaw tack :D ja det måste jag göra... kommer bli jobbigt annars :P

Ja vi ses på fredag :) Gud välsigne dig med <3 :)

Kramar

2009-11-03 @ 14:59:51
URL: http://anneismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0