Yoyoyo :)

Alltså.. jag funderar på att se This is it på bio imorgon... nån som har sett den? Kommentera i så fall vad du tyckte!
Idag har jag iallafall vart hemma hela dan för huvudvärk och fortfarande sömnbrist från Youth..
Så jag har sovit och kollat på Disney-filmer :P

Förresten skulle jag vilja tipsa om ett av mina favoritband som är kristna... Casting Crowns, inte många som har hört talas om dom men dom har lite rockig stil på lovsång, skulle säga att sångarens röst påminner om han i Nickelback. Kommer lägga ut min favoritlåt med Casting Crowns här:




Detta är en av dom låtarna som verkligen har berört mig.. speciellt den senaste veckan med tanke på att jag blev fri från mina tankar... Jag bara älskar jesus <3
Hoppas ni gillar det :)

God bless you people <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå och se den!! Såg den på premiären och den är hur bra som helst!! Mycket musik och intervjuer, väldigt sevärd=)

2009-11-04 @ 18:54:16
Postat av: Gabbi

Aldrig hört den gruppen faktiskt, tkr de var grymt bra :)



Men.. Angående filmen, nej den har jag ej sett men den verkar bra.

2009-11-05 @ 07:59:42
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0