Green Day-konsert!! Bilder...

Hej! Nu har jag laddat upp bilder så dom kommer här :)
Men först en beskrivning om konserten och dagen och dagen innan!

Lördagen den 10 oktober stack vi till Johanna och Daniel eftersom att Johanna hade fyllt 19 år tidigare i veckan :)
vi satt och var inne på youtube.. sjöng karaokeversion till Viva la gloria Little girl och lite av 21 guns... Och Daniel beställde hem mat från MAX vilket jag tycker var jättesnällt gjort :D senare på kvällen blev vi galnare och galnare.. Vi drack bara cola som tur var ;) iallafall sen stod jag och Sofia på deras balkong och SKREK och dansade till Know your Enemy och Holiday.. dessutom lånade vi Guitar Hero-gitarrerna ;) Åh just det... vi kollade på en film som hette Baby Mama också ;) den var rikitgt rolig :P och sen spelade vi Disney Singstar :D Jag och Sofia vann första omgången :P
Sen stack jag och Jennifer hem till henne för att förbereda för morgondagen...

Söndagen den 11 oktober åkte vi klockan 10 från Uppsala och träffade två killar som också skulle på konserten :P
Dom reagerade för att jag råkade sätta på Holiday på tåget...
När vi kom fram till Stockholm gick vi runt som galningar och hoppade upp och ner och Sofia spelade Green Day från sin mobil och folk tog kort på oss :O
Sen gick vi till gamla stan och hittade en söt affär med massa speciella och annorlunda prylar :)
Sen hittade vi en grym affär som hette RockTown och jag hittade en Green Day-tröja för 149 kr och det var ju helt perfekt :D och Jennifer köpte en MJ-tröja :)
När vi kom ut från affären träffade vi en kvinna och två män som reagerade på våra tröjor och sa: "are you going to the concert tonight? We're going to sell some T-shirts there!"
När vi hade snackat med dom ett tag gick vi och åt glass på "Ben & Jerry's", varju bara så tvungen att smaka den berömda glassen... den var jättegod :)
Sen gick vi till stationen och mötte Daniel och Johanna och sen gick vi till TopShop och jag fick ett presentkort på 300 kr! Tack så jättemkt my girls <3
Sen gick vi till McDonalds och sen till tunnelbanan..
Konserten började med förbandet "PrimaDonna", dom var helt okej men man bara längtade efter Billie, Tré och Mike!
Green Day startade med 21st century breakdown!


Så bra att man kunde gråta!!!
Jag säger en sak bara... Holiday är bäst <3<3<3<3

Nu kommer bilder :D




"WAVE YOUR F***ING HANDS IN THE AIR!!!!!!"- Billie Joe Armstrong
"I WANNA RECORD OUR NEXT F***ING ALBUM HERE IN STOCKHOLM!!- Billie Joe

Goodbye for now! (det sista är bara repliker... jag säger inte det ordet annars :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0