Happy birthday!

Idag fyller jag 18 år :D har inte skrivit nåt på hela dan för jag har vart upptagen :P men nu sitter jag här :)
Jag vaknade imorse av att en kompis i Uppsala ringde och sjöng för mig och när vi hade lagt på märkte jag att jag redan hade fått 3 sms :P
Sen kom mamma och Victor in med frukost och en blomma :) när jag hade ätit frukost kollade jag på en av mina presenter jag fick igår, Micke och Molle <3 älskar den filmen hur mycket som helst <3
sen kom mormor och vi firade lite extra :D sen åkte jag iväg till cellgruppen och där blev jag hälsad med en stor kram av Esther <3 :D så glad man blir då :) sen hade vi undervisning som var riktigt intressant, den handlade om Lammets Blod om att Jesus gav sitt liv för synderna.
Sen började dom sjunga när klockan var exakt 20.05 (tiden jag föddes för 18 år sen) och jag fick ett kort och en present :D sen åt vi någon form av glassbomb och sånt...

Nu när jag kom hem märkte jag hur många som har skrivit grattis, på facebook var det runt 14 personer och så har jag fått en del sms.. så glad är jag :D

Tack för alla gratulationer människor!!!

Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

Glad att höra att du haft en fin födelsedag!!

Kram

2009-10-27 @ 12:28:37
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0