4 days left

Vad ska jag skriva idag då?

Ikväll är det cellgrupp hos Esther :) och jag har vart i skolan och haft Svenska och Samhälskunskap...
PÅ svenskan pratade vi om olika dialekter och skit :P vad har jag för dialekt egentligen? Den frågan har jag ställt mig många gånger.. jag har hört att jag pratar göteborska, östgötska och småländska :O
Har ingen aning om vad jag ska tro.. (förlåt för onödig fakta om min dialekt :P xD)

Sen hade vi Samhällskunskap på Engelska... det var faktiskt inte det lättaste att fatta.. men det funkade faktiskt..

Nu ska jag duscha sen ska jag ringa till mormor och fråga om jag kan komma till henne och hämta mina pengar som jag lämnade där.. sen säger jag bara en sak till... det är 4 dagar kvaaar till Green Day!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså detta är overkligt, jag har aldrig vart på en riktig konsert innan förutom på Livets Ord... men detta är ett så känt band!! Det är crazy.. det har gått upp för mig nu att det verkligen är sant! Det har känts som en dröm nästan... eller är det på riktigt? :O
Måste fundera på det där...

(detta var ett väldigt oseriöst inlägg ser jag nu.. men hoppas ni klarar er :P)

Goodbye for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0