Lead me to the cross!

Jag är så glad att jag har en kyrka att gå till! Livets Ord är verkligen min kyrka! Jag blir megaglad av att komma dit och träffa alla igen :) och viktigast är ju att man får möta Gud <3

Och förresten nu är det exakt en vecka till Green Day-konserten!!!! <3 :O
Helt galet hur fort det har gått sen den 4 maj när vi beställde biljetterna och skönt att allt verkar ha rett ut sig nu.. Inga mer problem med denna konsert!

Förresten skulle jag vilja lägga ut ett videoklipp...

Lead me to the cross- Hillsong




Tänk att detta har hänt på riktigt! Jag vet att inte alla tror på detta men jag har sett Guds under med egna ögon och jag är säker på att han finns <3
Gud i mitt <3

Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0