Önskar..


Alltså det finns nog bara en sak jag önskar mig på måndag, det är att min pappa ringer och säger grattis eftersom det är min 18års-dag,... men jag är inte säker på att det går. Han ringer ju aldrig annars om man inte ringer själv. Alltså jag är trött just nu så jag vet inte vad jag ska skriva.. men om han ringer så kommer jag säkert skriva ett inlägg om det på måndag.
Senaste gången jag snackade med honom var han helt snurrig och babblade om att hans pappa hatade honom och en massa, det var ganska jobbigt att lyssna på.
När såna situationer inträffar lyssnar jag på världens bästa sång med Ulf Christiansson, En mäktig våg <3

Kommentarer
Postat av: joy

Jag ska be att han ringer!

Vi syns imorgon vackra Angelica!

2009-10-24 @ 22:09:23
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hemskt sånt där =( Håller tummarna för att han ringer till dig, det är din speciella dag ju!



Många kramar//J*

2009-10-25 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0