seriöst...

Jag blir helt galen... allt jag kan tänka på nu är hur mycket jag bara hatar alkohol!!!
Det är verkligen det värsta som finns!
Man förlorar så mycket och det är jobbigt för alla andra när en person dricker!
Jag vet själv hur det är att ha en alkoholist i min närhet och jag lovar mig själv att ALDRIG NÅGONSIN dricka alkohol!!!
Och förresten vad finns för positivt med alkoholism? Inte ett skit! och det enda som är positivt med just alkohol är att det används i handsprit t.ex.
Jag är så trött på att höra om alkohol och jag hatar att gå förbi Systembolaget för jag mår bara dåligt och speciellt när jag ser föräldrar som tar med sig sina barn in!
Alkohol har förstört en stor del av mitt och många andras liv p.g.a att anhöriga har varit alkoholister.

Jag ska säga att jag är en stolt medlem i SPIK och tycker att om man är emot alkohol och inte är medlem, bli medlem här: http://www.spiknykter.nu/

Det var allt jag hade att säga idag... eller jag skriver nog ett inlägg till lite senare..
Goodbye for now..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättebra skrivet! Håller helt med dig!

2009-10-20 @ 18:15:22
Postat av: Gabbi

ALKOHOL SUGER!!

Håller med dig fullständigt vännen..

2009-10-20 @ 21:58:27
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0