well...

Wohoow det är 6 dagar kvar tills min 18-årsdag :D
har kommit på att jag bara önskar mig pengar av min familj/släkt... om jag får det ska jag spara till en LONDON-resa, skaffa mig endel filmer som jag har väntat på att skaffa och så ska jag köpa nåt spel till PlayStation kanske ;) och så på lördag ska jag ha fest för Anki och söndag för mina vänner och måndag kommer mormor :D

Sen vill jag säga att det är 8 dagar kvar tills Youth!!!!
Världens bästa ungdomskonferens! KOM DIT FÖR ALLT I VÄRLDEN!!!
Det kommer bli grymt i år! Mer info: http://www.livetsord.se/default.aspx?idStructure=4576

Jag har förövrigt varit på MediaMarkt idag och kollat spel och filmer och superbilliga Green Day-skivor :D
och så har jag ätit halvt ihjäl mig på godis :S inte bra när Willys har specialpris på godis... ska försöka att inte äta mer förrän fredag nu så önska mig lycka till :P

Goodbye for now :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0