Dagens ord...

Idag blev Gunnar officiellt medlem i Livets Ord :) och Joy också dessutom.

haha idag pratade Stefan om att man inte ska snacka skit på sina bloggar xD gör jag det?
Hoppas inte, men jag tycker jag skriver om seriösa saker ibland iallafall, och nåt musiktips några gånger i veckan och ett filmtips :)

Idag ska jag förresten gå på bio och se The Ugly Truth, hoppas den är bra :) om den är bra eller inte skriver jag kanske om imorgon för jag ska åka till mormor efter bion.

Goodbye for now...

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag med snart!! Medlem i livets ord allså..

Eller aa.. Hoppas iaf det :P Haha



Vill också se den filmen!!!:)

2009-09-27 @ 21:44:04
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0