Dåliga lärare, LördaLive & AtHeart

Seriöst!! Jag blir så arg på vår psykologi-vikarie. Hon förklarar inte ett dugg rätt och bedömmer inte rätt... jag hade inte fått ett papper och hon bara satt där och hjälpte några andra som inte förstod, sen frågade dom andra om hon inte kunde ta det för alla för det var ingen som fattade, då sa hon bara: men dom frågade...
Det gjorde ju för sjutton dom med!
(jag vet att jag skrev att jag inte skulle snacka skit men jag är arg)

Förresten satte jag upp affischer i skolan idag om LördaLive, inte en dag försent liksom :P
För er som inte vet och som bor i närheten av Jönköping, så är det ett stort ungdomsmöte som Pingstkyrkan har första lördagen i varje månad... så kom igen om du bor i närheten eller i Jönköping!!!! Kom dit! Men om du bor i Norrland och känner att du ändå vill komma så får du det.. jag tänker bara på din jobbiga resa då :P

Och till sist men ABSOLUT INTE MINST! Jag skulle vilja tipsa om ett annat ungdomsarbete i Jönköping! Det kallas AtHeart och är Livets Ords egna ungdomsmöte.. det är HELT WOOOOOOW. Kom dit på fredag kl 20.00 så får ni höra Jacob Östergren predika! (när du är där första gången får du gratis fika! Lockar det lite mer? ;))

Nu ska jag ha svenska... skriver senare :)

Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0