Hejj..

Är just nu i skolan och har rast... börjar känna mig förkyld men jag FÅR inte bli förkyld!!! Jag ska ju ta ledigt den 12 oktober! Jag ska vara frisk i jesu namn Amen!
Jag ska förresten åka till PK (Pingstkyrkan) ikväll :) har aldrig vart på något ungdomsmöte där innan, ska bli intressant :D
Ska dit med "Brunettbella" haha.. hon fick det smeknamnet igår på cellgruppen när vi pratade om våra bloggar ;) hehe kolla in hennes blogg bland mina länkar :D

Skriver nog lite senare med efter skolan :)

Goodbye for now...


Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg :) SÅg att gabbi tipsat om din blogg, så jag kikade in :)

2009-09-18 @ 13:12:47
URL: http://juliawennstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0