Set me free!

Hej!
Slutade klockan 11 idag så nu sitter jag hemma och spelar SuperMario och är inne på facebook :)
Jag läste förresten igår att man kan bli allvarligt beroende av facebook xD typ som killar blir av dataspel... kanske måste in på avvänjningskliniken :P nej då... skojar bara...

Nu lyssnar jag på Set me free med Casting Crowns, jag tänker så mycket på hur alkohol kan binda människor när jag hör den... det är helt sjukt äckligt och stört!!! Jag får panik varje gång jag åker förbi Juneporten när det är slagsmål, jag skulle gärna vilja träffa alkoholisterna när dom är nyktra. Man tror att dom som är alkoholister har valt det livet, det har dom till en viss del när dom tog sitt första glas, men dom har aldrig valt att bli fast. När jag hör den låten ser jag inom mig en bild, alla alkoholister står med sina handbojor runt händerna och ropar på Jesus: SET ME FREE!!!!! JESUS RESCUE ME!!!

Den låten är helt fantastisk!!

Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: Gabbi

helt sant..

De har ju aldrig valt att bli fast, det bara blir ju så.. Farsan fastnade ju redan i 10 års åldern ungefär och det hade ju han inte tänkt sig när han började liksom smaka lite och så.. Just då tänkte han nog att det bara var coolt.. Men när man väl fastnar i skiten så är det ju inte särskillt "coolt" längre..



Kraam <3

2009-09-23 @ 16:15:25
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0