Veckans filmtips...

Denna veckan vill jag tipsa om en film från 2001, huvudrollen spelar Renée Zellweger, filmen är Bridget Jones Dagbok.
Det är en brittisk film baserad på en bok med samma namn.
Filmen handlar om en helt vanlig brittisk 30-årig kvinna som har varit singel hela livet.
Hon träffar först Mark Darcy som inte gillar henne överhuvudtaget från början, men sen träffar hon Daniel Cleaver, en man som hon älskar och har kul tillsammans med och som låtsas känna på samma sätt som Bridget.
Bridget har ett problem när det gäller män, hon är ganska galen och gör ofta bort sig.

Jag gillar denna filmen för att den påminner om det sättet jag har ibland :P

Trailer:


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Haha, den har jag hemma. Den är rätt bra faktiskt;)

2009-10-07 @ 09:51:45
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0