Welcome to paradise!!

Yo!! Var i skolan idag och hade Psykologi och sånt där :P ska åka till min kära mormor ikväll och dricka cappuccino och se någon film... nu sitter jag här och lyssnar på Green Day som är VÄLDIGT ovanligt ;) Welcome to paradise heter låten :P ganska rolig eller hur man ska beskriva den. Och så är jag inne på facebook som också är VÄLDIGT ovanligt ;)

Nu ska jag försöka vara lite seriös i denna bloggen... Jag blev så arg idag för jag hörde en liten 3-årig flicka på bussen prata som en tonåring om alkohol med sina föräldrar!! Det verkade helt okej för föräldrarna... barn borde inte veta något om alkohol förutom att det är bara SKIT... Alkohol förstör livet för en själv och för alla andra omkring. Jag önskar egentligen att alkohol var helt förbjudet! Hade det varit förbjudet hade jag haft en hel familj och många andra också!!! Jag har för hemska minnen av alkohol för att kunna acceptera en liten droppe. Jag säger som Stefan Salmonsson och många andra har sagt: "Alkohol är djävulen i flytande form"

That's it... hoppas något fastnade.

Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Håller med dig!

Det är hemskt att barn blir introducerade i allt med alkohol så tidigt..

Och ja jag håller med, det borde vara förbjudet!!

Men eftersom djävulen är besegrad kan även alkoholen besegras om den som är fast i det verkligen vill komma ur det.. I Jesu Namn är ALLT möjligt! :)

2009-09-18 @ 11:20:36
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0