yes...

Så.. idag har jag vart ute med Antonela och vart på McDonalds, vad ska man mer skriva om det? haha jo vi fick var sin stor dricka gratis för att personalen hade slarvat och städat bort våra drickor när vi skulle köpa glass, så det är dagens Tacksägelseämne ;)

Jag var ju förresten med "Brunettbella" i Pingstkyrkan och det var härligt! Så underbart ämne så man kände sig så träffad! Gud vill inte att man ska försöka vara perfekt hela tiden, för vissa är det det enda kristendomen handlar om, att gå i kyrkan, aldrig dricka alkohol, aldrig svära, aldrig göra det och det. Men Gud vill att vi ska älska honom istället, han bryr sig inte om om vi har varit duktiga och gått till kyrkan, han bryr sig om vad som finns i hjärtat!
Det kändes riktigt bra att höra det..
och så var det trevligt att träffa lite nytt folk :D



Nu ska jag dra mig till min kära mormor :)

Kanske skriver senare :)

Goodbye for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0