good morning

Skönt och vara ledig idag :)
Ska dra till Pingstkyrkan ikväll, har bara vart där på ett fredagsmöte en gång så det kommer bli kul :)
Sen imorgon ska jag först ha praktik från 12.30-21.00, så efter det ska jag skynda mig till Linnésalen på Råslätt där det är ungdomsmöte, ovanligt men kul :)
Nu ska jag strax dra mig till Willys och köpa något gott till frukost och sen ska jag kolla klart på flickan som lekte med elden. Lisbeth Salander är COOL :D
Förresten på tal om något helt annat.. Green Day har en ny musikvideo, eller ny och ny, den är väl några veckor gammal eller så :P Men jag måste säga att jag blev chockad när jag såg vilken låt det var, Last of the american girls, den är jättebra men jag förväntade mig inte att den skulle bli en så stor hit :) fast jag tror inte den blir som 21 guns och Boulevard of Broken dreams, men ändå :)




grym video :) och om någon undrar om dom där pipen i slutet så är det för att på skivan är det en övergång till nästa låt, Murder City. Alltså borde dom göra en video till den också tycker jag ;)
Aja, nu ska jag sluta tjata och gå till Willys..
goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0