hello hello :)

Sitter här och trögar mig, orkade inte till kyrkan idag, var fruktansvärt trött efter all praktik, idag var äntligen sista dagen, eller äntligen och äntligen, jag har lärt mig otroligt mycket, det kommer nog vara användbart när jag börjar jobba sen :) idag fick jag till och med prova på sondmatning!
På tal om något helt annat nu, jag är väldigt glad att jag inte är ute nu! Det låter som bomber, dom som sköter det på Råslätt är helt galna!!! Orkar inte gå ut och titta, eller vill inte rättare sagt!
Haha, vad ska man mer säga om denna dag? Jag har varit på Elgiganten, oj vad intressant va?:P Aja, jag köpte iallafall två filmer, Dumbo och Luftslottet som sprängdes, haha snacka om två helt olika genrar xD
Men jag satte mig och kollade på Dumbo när jag kom hem och det är alltid så kul att veta vilka "nya" Disney-filmer som kommer ut snart, en film jag helt ärligt talat inte har sett, Skönheten och odjuret, men reklamen på DVDn ville ju inte visa när den kommer ut, bara att den kommer i höst, så jag kollade så klart upp det sån nörd som jag är, och den kommer ut den 27 oktober, men när jag kollade såg jag flera filmer jag hemskt gärna vill ha som kommer snart :) Precious, Alvin och gänget 2, Remember Me, Prinsessan och grodan och Flickan från ovan! Men dom jag mest längtar efter är ju Remember me och Flickan från ovan!
Nu orkar jag inte skriva längre, ska skicka in ansökan om feriepraktik...
Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0