heyheyheyheyhey

Sitter och kollar på påskspelet från Livets Ord från 2002 ;) Intressant, har inte sett det sen dom slutade med det!
Och Marley stötte nyss emot Jonathans flaska med påskmust så det skvätte över hela mitt golv, nu längtar jag tills vi ska sälja honom! Han förstörde dessutom en JB-affisch som var värd 69 kr! och jag får tvätta om håret märker jag för det skvätte ända upp dit :P
Aja, hade tänkt åka till kyrkan nu, men har inget busskort, inga pengar och inte heller på mobilen :S
Jag får väl läsa "Handbok för livet" och sjunga lovsång, är nog lättare att koncentrera sig då tror jag, så det ska jag göra :)

Måste dra nu,
glöm inte varför vi firar påsk på riktigt <3
Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0