Jahaaaa...

Nu sitter dom andra och kollar på matchen mellan HV och Djurgården, jag lär ju märka om det händer något ;) Men HV kommer ju att vinna iallafall :P (alltså kanske inte denna matchen, men hela serien :))
Nu har jag förresten haft praktik HEEELA helgen och är äntligen ledig, så imorgon kommer jag sova länge ;)

Haha,  förresten i lördags var det en kvinna som jobbar på min praktikplats som märkte att jag hade mitt UNITE-band kvar på mig och frågade om jag hade vart där och om det var bra, sen berättade hon att hon var med i Pingstkyrkan och att jag kanske kände igen någon av hennes barn, sen sa hon vad hennes barn hette och frågade: Vet du vem Micke är? Och det visste jag ju inte, förrän hon sa: Men Frank Frågar? Vet du killen som springer runt på stan och frågar folk?
Haha fy vad jag blev chockad xD men dom var väldigt lika ;)

Nu gjorde HV ett mål!! Halleluja!!! :D

Nej nu orkar inte jag skriva mer :P
Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

Vart är din praktikplats?

2010-04-21 @ 19:07:57
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0