Påsklov+Slumdog Millionare

Ja nu har jag påsklov!! :D Halleluja!!
Och på tisdag ska jag åka till Uppsala, vilket kommer bli hur kul som helst!!!! :D
Imorgon ska jag försöka se The Passion of the Christ, har misslyckats dom senaste gångerna för att den är för mycket att se, men å andra sidan behöver man inte en film för att komma ihåg vad Jesus har gjort för oss, men jag ska ändå försöka <3

Kan förresten berätta om en annan film som jag såg igår, Slumdog Millionare, den handlar ju om en kille från slummen i Indien som är med i "Vem vill bli miljonär?" och han vinner 10 miljoner, folk tror att han fuskar eftersom han vet allting och han blir satt i ett rum med en TV-apparat med ett videoband från programmet och måste berätta från fråga till fråga hur han kunde svaret.
Den var jättebra, men väldigt hemsk också!!
Så det är en film jag rekommenderar starkt!!



Aja, måste dra nu,
men ha det bäst :)
Goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0