SM-guld för 4:e gången!

Sitter nu på väg hem från Uppsala, var där en liten sväng med Anki och träffade Jennifer :)
Gick med HV-halsduken på mig hela dagen igår, ville att stockholmarna skulle reagera när jag gick in på McDonalds lite utanför Stockholm, men dom bara tittade lite som om jag vore dum i huvudet, ville reta upp någon, men det gick visst inte :P
När vi väl var i Uppsala, så var vi på stan, så jag hade ingen möjlighet att se matchen, men fick sms av Gunnar varje gång det hände något, sen blev det ju förlängning. som det har vart på varje match mellan HV och Djurgården!
Jag var så sjukt nervös, för vi var på Gränby Centrum och kollade klänningar till Johannas bröllop, temat är rött, men det fanns bara massa rosa ÖVERALLT, och dom få röda klänningarna jag hittade var inte alls min stil. Men iallafall, sen satte vi oss ner en stund, och då fick jag det avgörande smset av Gunnar, "Guld klart"
Haha jag vet inte hur jag reagerade då, jag började hoppa och blev överlycklig xD jag undrar verkligen vad folk runt omkring trodde :P men iallafall, lite senare gick jag till en affär där jag träffade en man som såg min halsduk och sa: Grattis till SM-guldet! Jag bara: Ja, jag är jätteglad!!! och han bara: Och jag är mindre glad!
Haha lite kul att han sa grattis ;)
På onsdag ska hela Jönköping fira HV på Atollen, parkeringen vid Munksjön :) <3
Aja, men iallafall, sen stack vi hem till Jennifer och Anki var på konsert med Simon Ådahl, hemma hos Jennifer snackade vi en massa och sen såg vi på Flickan som lekte med elden och Jönssonligan :P sen imorse såg vi Luftslottet som sprängdes, kan inte för fem öre förstå att vi hade såna dumma fördomar om filmerna, man ska aldrig döma en film efter trailern, jag blev jättechockad när jag såg den!

Nu har vi 14 mil kvar till JKPG, det går lite segt :O
vill komma hem snart! Men jag måste säga en sak, jag är jättenöjd med denna helgen! :)
Tack Jennifer och tack Anki <3
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0