Alltså nu måste jag...

...skriva oftare!!
Det har ju hunnit bli vinter sen sist jag skrev :O
Jag har fyllt 19, sett Himlen är oskyldigt blå och ja, sett väldigt mycket på Ondskan och även läst boken ;)

Kan bara säga att jag tycker tiden går väldigt fort, det förvånar mig inte om 7 månader när jag tar studenten att jag kommer ihåg julen som igår, jag har svårt att förstå att det snart är ett år sen UNITE10 var, snart är det ju UNITE11!

Jaja, nog om det

Tänkte säga att det finns ingen större kärlek än den Gud ger till oss, jag glömmer ibland bort att jag kan be för saker som känns jobbigt eller något helt enkelt som att hitta en penna man har tappat bort, men det händer väl alla.. Jag insåg iallafall häromdagen att bara man tror på att något ska hända när man ber så gör det det. Jag har ett så enkelt exempel, jag skulle få en uppgift av en lärare, hon hade jättemycket papper överallt och visste inte vart hon hade gjort av pappret som jag skulle få, jag sa bara snabbt till Gud för mig själv: Hitta pappret i Jesu namn. Två sekunder senare utbrast hon: Här är det!!
Gud ser verkligen till våra problem, men man måste bara tro för att något ska hända medan man ber.
Kan bara säga på tal om tro, jag och Jennifer såg filmen Änglavakt för några veckor sen, den handlar ju verkligen om tro. En pojke hamnar i koma efter en cykelolycka och riskerar hjärnskador, under tiden får pojkens föräldrar kontakt med en man från Frankrike, mamman har inte ens berättat att hans son ligger i koma när fransmannen säger: "Jag vill hjälpa er och jag vill hjälpa er son Alexander".
Den handlar om att tro på att ett mirakel kan ske, och jag rekommenderar den filmen skarpt <3

Måste dra nu, skriver så fort jag får tid igen ;)
Goodbye for now :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0